Γενικοί Όροι

  1. Η πλατφόρμα με τo τίτλο ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR δημιουργήθηκε με σκοπό την παροχή πληροφοριών και υπηρεσιών στους χρήστες της σχετικά με τις δυνατότητες ασφάλισης κατοικίας. Οι χρήστες λαμβάνουν έπειτα από τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας τις πιο αντιπροσωπευτικές προτάσεις ασφάλισης . Η χρήση του ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR  διέπεται από τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, τους οποίους οι χρήστες καλούνται να διαβάσουν προσεκτικά και να συμμορφώνονται με αυτούς. Η χρήση των υπηρεσιών συνεπάγεται ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων Όρων Χρήσης. Το ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR παρέχει υπηρεσίες πληροφόρησης και προώθησεις ασφαλιστικών προτάσεων όπως διέπονται από τους κανόνες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.
  2. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στα γραφεία του ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR είναι διαθέσιμη Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 9:00πμ έως τις 18:00 και στα τηλέφωνο 210 95 30 915. Οι Χρήστες της υπηρεσίας μας μπορούν να απευθύνονται στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών και με αποστολή e-mail στην διεύθυνση info@asfaleia-spitiou.gr
  3. Στο πλαίσιο της υπηρεσίας του ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR παρουσιάζονται τα ασφαλιστικά προϊόντα των συνεργαζομένων με αυτήν ασφαλιστικών επιχειρήσεων καθώς και οι επιπρόσθετες παροχές που πλαισιώνουν την έκθεση ασφάλισης και σχεδιάζονται αποκλειστικά από τους συνεργάτες του  ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR. Η παρουσίαση του εκάστοτε ασφαλιστικού προϊόντος προς τον Xρήστη πραγματοποιείται βάσει των πληροφοριών και των παραμέτρων που εισάγει στο ηλεκτρονικό σύστημα της πλατφόρμας ο ίδιος ο Χρήστης και λαμβάνονται υπόψη για τη δημιουργία του ασφαλιστικού προγράμματος.
  4. Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR  δεν έχει δικαίωμα ή/ και δυνατότητα επέμβασης ή μεταβολής των όρων των ασφαλιστικών προϊόντων των συνεργαζομένων με αυτήν ασφαλιστικών επιχειρήσεων ως προς  τις ασφαλιστικές καλύψεις που παρέχονται ή/ και των όρων παροχής τους. Αντιθέτως λαμβάνοντας αυτά υπόψη παρέχονται ολοκληρωμένες υπηρεσίες συμβουλευτικής προτάσσοντας στο Χρήστη τη καλύτερη για τον ίδιο πρόταση.
  5. Σε περίπτωση που ο Χρήστης επιλέξει να προμηθευτεί οποιοδήποτε ασφαλιστικό προϊόν που παρουσιάζει η ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR, η οριστική σύμβαση ασφάλισης συνάπτεται μεταξύ του Χρήστη και της συνεργαζόμενης ασφαλιστικής επιχείρησης που παρέχει το συγκεκριμένο ασφαλιστικό προϊόν.
  6. Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR δεν αποδέχεται αιτήσεις ασφάλισης, δεν εκτιμά ή/ και αποδέχεται ασφαλιστικούς κινδύνους και εν γένει δεν υπόσχεται ούτε αναλαμβάνει υποχρεώσεις που δεσμεύουν τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται. Η αποδοχή αιτήσεων ασφάλισης, η εκτίμηση ή/ και αποδοχή ασφαλιστικών κινδύνων και εν γένει η ανάληψη υποχρεώσεων σε σχέση και στο πλαίσιο του προϊόντος ασφάλισης που επιλέχθηκε πραγματοποιείται αποκλειστικά από την συνεργαζόμενη ασφαλιστική επιχείρηση που το παρέχει.
  7. Ο Χρήστης δηλώνει και εγγυάται ότι ενεργεί στο όνομά του και για λογαριασμό του και συνεπώς σε περίπτωση προμήθειας ασφαλιστικού προϊόντος ο Χρήστης καθίσταται ασφαλισμένος.
  8. O Χρήστης αποδέχεται, δηλώνει και εγγυάται ότι εισάγει τις αληθινές και ακριβείς πληροφορίες που απαιτούνται από το ηλεκτρονικό σύστημα καταχώρησης στοιχείων της πλατφόρμας ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR σε όλα τα στάδια της διαδικασίας και αποδέχεται ότι η παροχή ανακριβών ή/ και αναληθών ή/και ελλιπών πληροφοριών σε οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας  συμπλήρωσης της εκάστοτε φόρμας μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένες προτάσεις. Προϋπόθεση για την έναρξη της διαδικασίας εισαγωγής των απαιτούμενων πληροφοριών αποτελεί η αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης.

Χρήση Υπηρεσιών 

  • Ο χρήστης που επιθυμεί να ενημερωθεί αλλά και να προχωρήσει στη σύναψη ενός ασφαλιστηρίου προγράμματος με βάση τις ανάγκες του καλείται να συμπληρώσει την αντίστοιχη φόρμα που παρέχεται εντός του site. Οι πληροφορίες που δίδονται είναι απαραίτητες για την εκπόνηση των προγραμμάτων η οποία γίνεται από  καταρτισμένους συμβούλους πιστοποιημένους από τη τράπεζα της Ελλάδος και εγγεγραμμένους στο επιμελητήριο Αθηνών. Οι συνεργάτες του ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR οφείλουν να ενημερώσουν με email αλλά και τηλεφωνικώς τον ενδιαφερόμενο για το πέρας του σχεδιασμού. Ο μέσος χρόνος σχεδιασμού διαμορφώνεται με βάση το φόρτο εργασίας και μπορεί να κυμαίνεται από 24 ώρες έως και 7 ημέρες.
  • Ο ενδιαφερόμενος έπειτα από ραντεβού μπορεί να παραστεί στα γραφεία μας σε προσωπική ενημέρωση όπου του παρουσιάζεται η έκθεση που έχει εκπονηθεί και μπορεί να απευθύνει τα ερωτήματά του καθώς και να προχωρήσει στη σύναψη του συμβολαίου. Οι παραπάνω υπηρεσίες σχεδιασμού και παρουσίασης παρέχονται από το ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR δωρεάν και δίχως καμία υποχρέωση από τον χρήστη για σύναψη συμβολαίου.
  • Οι εκθέσεις ασφάλισης που σχεδιάζονται αποτελούν προσωπικές προτάσεις για το κάθε χρήστη και δε θα πρέπει να υιοθετούνται από άλλους ενδιαφερομένους.
  • Η παρουσίαση μπορεί να γίνεται από τον ίδιο το συνεργάτη σε ατομική παρουσίαση όπου μπορούν να συζητηθούν όλες οι παράμετροι και να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα.

 

Προϊόντα Κλάδου Ασφάλισης

Ι. Διαδικασία

  • H υποβολή αίτησης/ πρότασης ασφάλισης απευθύνεται προς την εκάστοτε ασφαλιστική επιχείρηση, δεν αποτελεί ασφαλιστική σύμβαση.
  • Ο Χρήστης έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί άμεσα σχετικά με τους όρους παροχής του ασφαλιστικού προϊόντος που έχει επιλέξει. Ο Χρήστης αναγνωρίζει ότι οι όροι αυτοί έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν αποτελούν την οριστική ασφαλιστική σύμβαση, η οποία θα του αποσταλεί μετά την οριστικοποίησή της και την αποδοχή της από την ασφαλιστική επιχείρηση. Σε περίπτωση απόκλισης όμως των όρων της ασφαλιστικής σύμβασης από τους γνωστοποιηθέντες πριν τη σύναψή της όρους ο Χρήστης έχει δικαίωμα εναντίωσης σύμφωνα με τις διατάξεις του όρου ΙΙ. 1.1. των παρόντων όρων.

ΙΙ. Διαδικασία Εναντίωσης – Υπαναχώρησης

  1. Ο Χρήστης διατηρεί δικαίωμα εναντίωσης στη σύναψη της σύμβασης ασφάλισης δυνάμει των διατάξεων του αρ. 2 παρ. 5 και 6 του Ν. 2496/1997, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
    1. δεν του έχει γνωστοποιήσει κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης για ασφάλιση μία εκ των πληροφοριών που προβλέπονται στο άρ. 4 παρ. 2 περ. Η και παρ. 3 περ. Δ του π.δ. 400/1970.
    2. δεν του γνωστοποίησε τυχόν γενικούς ή ειδικούς όρους από τους οποίους διέπεται η σύμβαση, μνημονεύοντάς τους στο τμήμα του ασφαλιστηρίου που αναγράφονται τα εξατομικευμένα στοιχεία της σύμβασης και παραδίδοντάς τους μαζί με το ασφαλιστήριο σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρ. 2 παρ. 4 του Ν. 2496/1997.
    3. Εντός αποκλειστικής προθεσμίας ενός (1) μηνός από την ημερομηνία παράδοσης του ασφαλιστηρίου συμβολαίου ο ασφαλισμένος δύναται να ασκήσει δικαίωμα εναντίωσης σε  περίπτωση που διαπιστώσει ότι οποιαδήποτε διάταξη του περιεχομένου της ασφαλιστικής σύμβασης παρεκκλίνει από την αίτηση ασφάλισης. Το δικαίωμα εναντίωσης σε αυτή την περίπτωση ασκείται με την συμπλήρωση και υποβολή έγγραφου εντύπου εναντίωσης εντός της ανωτέρω προθεσμίας.
  2. Ο Χρήστης διατηρεί δικαίωμα υπαναχώρησης από την ασφαλιστική σύμβαση δυνάμει των διατάξεων του άρ. 4α παρ. 6 Ν. 2251/1994 το οποίο ασκείται με την συμπλήρωση και υποβολή έγγραφης δήλωσης υπαναχώρησης εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα σύναψης της σύμβασης ή από την ημέρα που παρέλαβε τους συμβατικούς όρους, η όποια είναι μεταγενέστερη. Ωστόσο, η προθεσμία αυτή παρατείνεται σε τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες προκειμένου περί συμβάσεων εξ αποστάσεως με αντικείμενο ασφαλίσεις ζωής, όπως αυτές προβλέπονται από το άρθρο 13 περ. 2 του ν.δ. 400/1970 όπως ισχύει, καθώς και στις συνταξιοδοτικές ασφαλίσεις. Η προθεσμία της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης αναστέλλεται για όσο χρόνο ο Χρήστης έχει δικαίωμα εναντίωσης σύμφωνα με τις διατάξεις του όρου ΙΙ. 1.2 ανωτέρω.
  3. Οι δηλώσεις εναντίωσης και υπαναχώρησης παραδίδονται ή/ και αποστέλλονται στο ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR στην διεύθυνση Ελευθερίου Βενιζέλου & Μπουμπουλίνας 2 Καλλιθέα 17675. Ως ημερομηνία της δήλωσης υπαναχώρησης και εναντίωσης λαμβάνεται η ημερομηνία που παρελήφθη το σχετικό έγγραφο.  Συνιστάται στους χρήστες της υπηρεσίες που ασκούν δικαιώματά τους για τα οποία προβλέπεται η τήρηση αποκλειστικών προθεσμιών, όπως το δικαίωμα εναντίωσης ή/ και υπαναχώρησης,  να ενημερώνουν τηλεφωνικά για την αποστολή τους και να επιβεβαιώνουν τηλεφωνικά την παραλαβή τους.
  4. Σε περίπτωση που ο Χρήστης ασκήσει σύννομα οποιοδήποτε από τα προβλεπόμενα στην ισχύουσα νομοθεσία δικαιώματα εναντίωσης και υπαναχώρησης, η ασφαλιστική σύμβαση ακυρώνεται εξαρχής, δηλαδή θεωρείται ότι ουδέποτε έγινε και κατά συνέπεια δεν επιφέρει κανένα αποτέλεσμα για οποιοδήποτε από τα μέρη, τα δε καταβληθέντα ασφάλιστρα επιστρέφονται εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή από την αντίστοιχη ασφαλιστική επιχείρηση της κοινοποίησης της υπαναχώρησης ή της εναντίωσης και δεν υπάρχει καμία ποινή για τον Χρήστη.

ΙΙΙ. Ακύρωση ασφαλιστηρίων συμβολαίων

Σε περίπτωση μη παραλαβής ή/ και μη πλήρους εξόφλησης του ασφαλιστηρίου συμβολαίου από τον Χρήστη εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριάντα (30) ημερών από την έκδοσή του, το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ακυρώνεται

Διευθέτηση εγγράφων παραπόνων – Εξωδικαστική Επίλυση Διαφορών

  1. Ο Χρήστης δύναται να υποβάλει εγγράφως τα ερωτήματα ή τυχόν παράπονά του απευθυνόμενος στο ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ.GR αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα ή fax στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας: info@asfaleia-spitiou.gr , 2109530915. To  ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR  θα διαβιβάζει τα αιτήματα στην αντίστοιχη ασφαλιστική επιχείρηση. Ο Χρήστης λαμβάνει απάντηση από τo  ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR ή και απ’ ευθείας από την  ασφαλιστική επιχείρηση το συντομότερο δυνατόν και το αργότερο εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη παραλαβή του σχετικού αιτήματος. Η άσκηση του δικαιώματος αυτού δεν περιορίζει τα δικαιώματα του Χρήστη για αναζήτηση δικαστικής προστασίας.
  2. Ο Χρήστης έχει δικαίωμα να υποβάλλει έγγραφη καταγγελία στη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ) της Τράπεζας της Ελλάδος για πράξεις ή παραλείψεις που συνιστούν παραβιάσεις της κείμενης νομοθεσίας ή αντιβαίνουν στα χρηστά ήθη ή προσκρούουν στην δημόσια τάξη.
  3. Σε κάθε περίπτωση προωθείται η διαδικασία εξωδικαστικής επίλυσης των όποιων τυχόν διαφορών προκύψουν μεταξύ του χρήστη της υπηρεσίας/ ασφαλισμένου και του  ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR ως ασφαλιστικού συμβούλου ή/ και της εκάστοτε συνεργαζόμενης με τη πλατφόρμα μας  ασφαλιστικής επιχείρησης. Για την επίλυση των ενδοσυνοριακών συναλλαγών λειτουργούν τα ακόλουθα σχήματα συμβιβαστικής επίλυσης διαφοράς:

Προσωπικά Δεδομένα

Επεξεργαζόμαστε «Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα» που σας αφορούν (στο εξής καλούμενα ΔΠΧ), δηλαδή κάθε πληροφορία που αναφέρεται σε ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο («υποκείμενο των δεδομένων») και επομένως μπορεί να προσδιορίσει άμεσα ή έμμεσα την ταυτότητά του, σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων 2016/679/ΕΕ και την ελληνική νομοθεσία, όπως ισχύουν.

ΠΟΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ

  • Για την δραστηριοποίησή μας στον τομέα της παροχής υπηρεσιών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης για την εκπόνηση συνταξιοδοτικών εκθέσεων έχουμε δημιουργήσει το δικτυακό τόπο ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ .GR. Δια της αποδοχής των όρων χρήσης αποδέχεστε, δηλώνετε και εγγυάστε μεταξύ των άλλων ότι εισάγετε αποκλειστικά ακριβείς και αληθείς πληροφορίες, όπου απαιτείται από το ηλεκτρονικό σύστημα καταχώρησης στοιχείων του ιστοτόπου. Ως επισκέπτες – χρήστες του ιστοτόπου μας χρειάζεται να μας γνωστοποιείτε ορισμένες προσωπικές σας πληροφορίες, προκειμένου να αποκτήσετε πρόσβαση σε συγκεκριμένες υπηρεσίες που προσφέρονται δια μέσω αυτού (όπως για παράδειγμα να λάβετε προσφορά ασφάλισης, να εγγραφείτε σε ενημερωτικά -διαφημιστικά δελτία).
  • Επίσης συλλέγουμε ΔΠΧ κατά τη φυσική σας παρουσία στα γραφεία μας με τη σύναψη του ασφαλιστηρίου.

Περαιτέρω, ενδέχεται να συλλέγουμε ΔΠΧ, σε οποιαδήποτε στάδιο κάνετε χρήση των υπηρεσιών μας με οποιονδήποτε από τους ανωτέρω τρόπους κι αν εξυπηρετείστε, για παράδειγμα συλλέγουμε δεδομένα από τις αιτήσεις ασφάλισης και τα ηλεκτρονικά μηνύματα ή οποιαδήποτε άλλη επικοινωνία σας μαζί μας που αποσκοπούν στη παροχή των υπηρεσιών μας.

Τα δεδομένα που συλλέγουμε περιλαμβάνουν πληροφορίες ταυτοποίησης και επικοινωνίας, όπως όνομα και επίθετο, διεύθυνση κατοικίας, ημερομηνία γέννησης, e-mail, τηλέφωνο, προτιμήσεις υπηρεσιών, έτη ασφάλισης δημοσίου. Σε περίπτωση που μας παρέχετε πληροφορίες για την ασφάλιση ενός τρίτου φυσικού προσώπου, οφείλετε να ενημερώσετε το τρίτο πρόσωπο σχετικά με το περιεχόμενο της παρούσας Πολιτικής Απορρήτου και να λάβετε την άδεια του για να μας κοινοποιήσετε τις εν λόγω πληροφορίες. Τέλος, κατά την πλοήγησή σας στο διαδικτυακό τόπο της εταιρείας μας, δεδομένα που δεν συνδέονται απαραίτητα με την ταυτότητα ενός φυσικού προσώπου είναι δυνατόν να συλλεχθούν όπως αναγνωριστικές διευθύνσεις IP, cookies κ.α.

ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα που μας παρέχετε οι ίδιοι με τη θέλησή σας κι αφού έχουμε λάβει την προηγούμενη ρητή συγκατάθεσή σας ή όταν η επεξεργασία είναι απαραίτητη για παροχή των υπηρεσιών της πλαταφόρμας μας ή για να ληφθούν μέτρα μετά από αίτημά σας, πριν από την σύναψη της σύμβασης και πιο συγκεκριμένα:

Α. Για την παροχή υπηρεσιών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης: Επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα που είναι αντικειμενικά ουσιώδη και αναγκαία για την άσκηση του έργου του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, δηλαδή ενεργούμε στα πλαίσια της παροχής και εκτέλεσης των υπηρεσιών αυτών (ασφαλιστικής διαμεσολάβησης) που έχουμε αναλάβει έναντι των χρηστών μας και των συνεργαζόμενων με εμάς ασφαλιστικών επιχειρήσεων.

Β. Για εξυπηρέτηση σας ως πελάτες / χρήστες του διαδικτυακού τόπου, καθώς και για την διαχείριση παραπόνων. Επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα που είναι αντικειμενικά ουσιώδη και αναγκαία για την εξυπηρέτησή σας, κατόπιν αιτήματός σας.

Γ. Επιπλέον, επεξεργαζόμαστε τα ΔΠΧ για τους ακόλουθους σκοπούς, για τους οποίους απαιτείται η συγκατάθεσή σας (Σημειώνουμε ότι έχετε δικαίωμα να ανακαλείται τη συγκατάθεση σας ανά πάσα στιγμή. Αφού λάβουμε την ειδοποίηση ότι έχετε αποσύρει τη συγκατάθεσή σας, θα πάψουμε να επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία σας για το σκοπό ή τους σκοπούς για τους οποίους είχατε αρχικά συμφωνήσει, εκτός εάν υπάρχει άλλη νομική βάση για να το πράξουμε νόμιμα):

  • Για διαφημιστικούς σκοπούς και προωθητικές ενέργειες που τυχόν πραγματοποιήσουμε στο μέλλον, όπως και για την αποστολή προσφορών και χρήσιμων ενημερωτικών δελτίων αφού ωστόσο λάβουμε την συγκατάθεσή σας.
  • Για να βελτιώσουμε και να εξατομικεύσουμε την πελατειακή σας εμπειρία γενικά και μέσω του ιστοτόπου.
  • Για την ανάλυση δεδομένων – καταναλωτικής συμπεριφοράς,
  • Για στατιστικούς σκοπούς και έρευνες ικανοποίησης πελατών, προϊόντων – πελατών σχετικά με παρεχόμενα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω του ιστοτόπου μας.

Διαβίβαση δεδομένων

Ως ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές σας διατηρούμε το δικαίωμα διαβίβασης στην εκάστοτε συνεργαζόμενη ασφαλιστική επιχείρηση που προμηθεύει το ασφαλιστικό προϊόν – υπηρεσία με σκοπό την λήψη προσφοράς ασφάλισης, την επεξεργασία της αίτησης ασφάλισης, τη λειτουργία και την εκτέλεση της ασφαλιστικής σύμβασης κ.ο.κ. Περαιτέρω τήρηση, επεξεργασία, ή/και διαβίβαση των ΔΠΧ σε τρίτα μέρη εντός ή και εκτός ΕΕ από τις συνεργαζόμενες με εμάς ασφαλιστικές επιχειρήσεις που προμηθεύουν το ασφαλιστικό προϊόν, διέπονται από την αντίστοιχη Πολιτική Απορρήτου της εκάστοτε συνεργαζόμενης ασφαλιστικής επιχείρησης και τις διατάξεις και τους όρους ασφάλισης των σχετικών ασφαλιστηρίων συμβολαίων.

Επίσης, τα ΔΠΧ σας μπορεί να καταστούν προσιτά στα πλαίσια της λειτουργίας της επιχείρησής μας σε υπαλλήλους μας (τμήμα εκδόσεων) και σε εξωτερικούς συνεργάτες μας, νομικά και φυσικά πρόσωπα – παρόχους υπηρεσιών, οι οποίοι πληρούν τις εκ του νόμου απαιτούμενες προϋποθέσεις και διατηρούν συμβάσεις συνεργασίας μαζί μας, όπως για παράδειγμα σε συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, σε παρόχους υπηρεσιών διαδικτυακών ασφαλιστικών συστημάτων, σε παρόχους υπηρεσιών αποστολής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε παρόχους υπηρεσιών αποστολής μηνυμάτων κινητής τηλεφωνίας SMS, σε παρόχους υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, σε παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής και διαδικτυακών συναλλαγών, σε παρόχους υπηρεσιών ταχυμεταφορών-courier κ.α.

Τέλος, ΔΠΧ που σας αφορούν μπορεί να διαβιβαστούν σε Δημόσιες Αρχές βάσει επιταγών του Νόμου ή Δικαστικών αποφάσεων κ.λπ..

MH ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ

Δεν θα διαβιβάσουμε ΔΠΧ σας σε οποιονδήποτε τρίτο για οποιονδήποτε σκοπό, πέραν των διαβιβάσεων που αναφέρονται ανωτέρω. Δεν θα πουλήσουμε ΔΠΧ σας σε τρίτες εταιρείες που ενδέχεται να ενδιαφέρονται να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε εσάς.

ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ;

Διατηρούμε τα ΔΠΧ σας για όσο διάστημα είναι απαραίτητο για την εκπλήρωση των σκοπών των υπηρεσιώνπου προσφέρουμε. Αυτό σημαίνει ότι επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας κατά τη διάρκεια της συμβατικής μας σχέσης, καθώς και μέχρι να παρέλθει ο χρόνος παραγραφής τυχόν σχετικών αξιώσεων.

ΛΗΨΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ

Δεν λαμβάνουμε αυτοματοποιημένες αποφάσεις. Διευκρινίζουμε ότι οι σημαντικές αποφάσεις που αναφέρονται στην ασφάλισή σας λαμβάνονται από τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις σύμφωνα με τις ισχύουσες από αυτές Πολιτικές Απορρήτου και τους γενικούς και ειδικούς όρους των ασφαλιστηρίων συμβολαίων.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ

Έχουμε λάβει όλα τα σύγχρονα και κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα (ενδεικτικά, κρυπτογράφηση, ανωνυμοποίηση) για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων σας και την προστασία τους από τυχαία ή αθέμιτη καταστροφή, τυχαία απώλεια, αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση ή πρόσβαση και κάθε άλλη μορφή αθέμιτης επεξεργασίας. Επίσης στα πλαίσια αυτά, διενεργούμε επαλήθευση εγκυρότητας διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω αξιόπιστων παρόχων σχετικών υπηρεσιών.

Παρόλα αυτά δεν μπορεί να εγγυηθεί την απόλυτη ασφάλεια κατά τη μεταβίβαση των δεδομένων μέσω του διαδικτύου ή άλλου συστήματος αποθήκευσης των δεδομένων. Σε περίπτωση που υποπέσει στην αντίληψη σας ότι έχει τεθεί σε κίνδυνο η ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων, θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@asfaleia-spitiou.gr

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ;

Ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων θεσπίζει ορισμένα δικαιώματα σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων τα οποία μπορείτε να τα ασκήσετε ανά πάσα στιγμή. Συγκεκριμένα:

  • Έχετε δικαίωμα διαφανούς ενημέρωσης (άρθρο 12 ΓΚΔΠ), δικαίωμα πληροφόρησης (άρθρα 13 και 14 ΓΚΠΔ) και δικαίωμα πρόσβασης (άρθρο 15 ΓΚΠΔ) στα προσωπικά σας δεδομένα.
  • Μπορείτε δηλαδή να ζητήσετε να μάθατε αν διατηρούμε προσωπικά σας δεδομένα και, ποια είναι αυτά, τους λόγους που τα διατηρούμε/χρησιμοποιούμε, τους αποδέκτες τους, καθώς επίσης και να λαμβάνετε αντίγραφο αυτών.
  • Έχετε δικαίωμα διόρθωσης (άρθρο 16 ΓΚΠΔ) των προσωπικών σας δεδομένων που διατηρούμε. Έχετε τη δυνατότητα να μας ζητήσετε να διορθώσουμε τυχόν ελλιπείς ή ανακριβείς πληροφορίες που έχουμε για εσάς.
  • Έχετε δικαίωμα διαγραφής (δικαίωμα στη λήθη – άρθρο 17 ΓΚΠΔ) των προσωπικών σας δεδομένων. Έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε να διαγράψουμε τα προσωπικά σας δεδομένα, εφόσον η επεξεργασία τους δεν είναι πλέον απαραίτητη.
  • Έχετε δικαίωμα εναντίωσης (άρθρο 21 ΓΚΠΔ), δηλαδή μπορείτε να αντιτάσσεστε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων (π.χ. επεξεργασίας για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης, περιλαμβανόμενης και της κατάρτισης προφίλ, εάν αυτή σχετίζεται με την απευθείας εμπορική προώθηση).
  • Έχετε δικαίωμα να αντιτάσσεστε στην αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων, όπως η δημιουργία προφίλ (άρθρο 22 ΓΚΠΔ), δηλαδή να μας ζητήσετε να μην υπόκεισθε σε απόφαση που λαμβάνεται αποκλειστικά βάση αυτοματοποιημένης επεξεργασίας, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ, η οποία παράγει έννομα αποτελέσματα που σας αφορούν ή σας επηρεάζει σημαντικά με ανάλογο τρόπο. Έχετε δικαίωμα να μας ζητήσετε τον περιορισμό της επεξεργασίας (άρθρο 18 ΓΚΠΔ) των προσωπικών σας δεδομένων. Δηλαδή να περιορίσουμε την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν για όσο χρονικό διάστημα είναι υπό εξέταση οι αντιρρήσεις σας ως προς την επεξεργασία των εν λόγω δεδομένων. Κατά το χρονικό αυτό διάστημα είμαστε σε θέση μόνο να αποθηκεύουμε τα δεδομένα αυτά και να μη προβαίνουμε σε καμία περαιτέρω πράξη επεξεργασίας.
  • Έχετε δικαίωμα «φορητότητας των δεδομένων σας» (άρθρο 20 ΓΚΠΔ), δηλαδή μπορείτε να ζητάτε τη διαβίβαση των προσωπικών σας δεδομένων σε εσάς ή άλλο μέρος σε ηλεκτρονική και δομημένη μορφή.
  • Έχετε δικαίωμα να ανακαλέσετε ανακαλείτε τη συγκατάθεση σας. Στις όσες περιπτώσεις ενδεχομένως έχετε παράσχει τη συγκατάθεσή σας για συλλογή, επεξεργασία και διαβίβαση των προσωπικών σας δεδομένων για συγκεκριμένο σκοπό, έχετε το δικαίωμα να αποσύρετε ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεσή σας για τη συγκεκριμένη επεξεργασία. Αφού λάβουμε την ειδοποίηση ότι έχετε αποσύρει τη συγκατάθεσή σας, θα πάψουμε να επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία σας για το σκοπό ή τους σκοπούς για τους οποίους είχατε αρχικά συμφωνήσει, εκτός εάν υπάρχει άλλη νομική βάση για να το πράξουμε νόμιμα.

Δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε κάποιο χρηματικό ποσό για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα (ή να ασκήσετε οποιοδήποτε από τα υπόλοιπα δικαιώματα). Εφόσον ασκήσετε οποιοδήποτε από τα δικαιώματά σας αυτά, θα λάβουμε κάθε δυνατό μέτρο για την ικανοποίηση του εντός τριάντα (30) ημερών από τη λήψη του σχετικού αιτήματος, αφού σας ενημερώσουμε είτε για την ικανοποίησή του, είτε για τους αντικειμενικούς λόγους που εμποδίζουν την ικανοποίηση του. Επίσης, είναι πιθανόν να σας ζητήσουμε συγκεκριμένες πληροφορίες για να μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητά σας και να διασφαλίσουμε το δικαίωμά σας για πρόσβαση στα δεδομένα σας (ή για άσκηση οποιουδήποτε από τα υπόλοιπα δικαιώματά σας), σαν μέτρο ασφαλείας, ώστε τα προσωπικά δεδομένα να μην αποκαλύπτονται σε κανένα τρίτο πρόσωπο που δεν έχει το δικαίωμα να τα λάβει.

Εάν επιθυμείτε να ασκήσετε κάποιο από αυτά τα παραπάνω δικαιώματα, θα πρέπει να υποβάλλετε αίτημα στο info@asfaleia-spitiou.gr

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΠΑΡΑΠΟΝΟ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ;

Για οποιοδήποτε θέμα αφορά την επεξεργασία των δεδομένων σας μπορείτε να απευθύνεστε μέσω email στο info@asfaleia-spitiou.gr

Επίσης, διατηρείτε πάντα το δικαίωμα να απευθυνθείτε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία μπορεί να δεχθεί και την υποβολή σχετικών παραπόνων είτε σε γραπτή μορφή στο πρωτόκολλό της (Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα) είτε ηλεκτρονικά (www.dpa.gr).

ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Η παρούσα Πολιτική Απορρήτου τέθηκε σε ισχύ την 23η Μαΐου 2018 ενδέχεται να τροποποιείται ανά διαστήματα και οποιεσδήποτε αλλαγές σε αυτήν θα σας κοινοποιούνται μέσω ειδοποίησης στον ιστότοπό μας. Ο επισκέπτης ή και ο χρήστης οφείλει να ελέγχει συχνά το περιεχόμενο της συγκεκριμένης ιστοσελίδας, ώστε να είναι ενήμερος κάθε στιγμή για την πολιτική.

Σύνδεσμοι προς δικτυακούς τόπους (links)

Όπως είναι ευνόητο δεν ελέγχουμε τη διαθεσιμότητα, το περιεχόμενο, την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων, την ποιότητα και πληρότητα των υπηρεσιών άλλων δικτυακών τόπων και σελίδων στα οποία τυχόν παραπέμπουμε μέσω “δεσμών” (hyperlinks) ή διαφημιστικών banners (εφεξής καλουμένων για λόγους συντομίας ως «σύνδεσμοι»). Οι σύνδεσμοι έχουν τοποθετηθεί αποκλειστικά για τη διευκόλυνση των επισκεπτών/χρηστών του δικτυακού τόπου, ενώ οι δικτυακοί τόποι στους οποίους παραπέμπουν υπόκεινται στους αντίστοιχους, των δικτυακών αυτών τόπων, όρους χρήσης. Η τοποθέτηση των συνδέσμων δεν αποτελεί ένδειξη έγκρισης ή αποδοχής του περιεχομένου των αντίστοιχων δικτυακών τόπων και ουδεμία ευθύνη φέρουμε για το περιεχόμενό τους και οιαδήποτε ζημία προκύψει από τη χρήση τους , καθώς ο επισκέπτης έχει πρόσβαση σε αυτές με δική του ευθύνη.

Cookies

Το ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ.GR  χρησιμοποιεί cookies για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών και των σελίδων του. Τα cookies είναι μικρά αρχεία σε μορφή .txt που αποστέλλονται στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή κάθε χρήστη, εφόσον ο χρήστης έχει επιλέξει να δέχεται cookies. Τα cookies δεν χρησιμοποιούνται σε καμία περίπτωση για την καταγραφή προσωπικών δεδομένων του χρήστη ούτε λαμβάνουν γνώση οποιουδήποτε εγγράφου ή αρχείου από τον υπολογιστή του. Χρησιμοποιούνται μόνο για τη διευκόλυνση πρόσβασης του χρήστη σε συγκεκριμένες υπηρεσίες του ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ.GR . Τα cookies χρησιμοποιούνται για τους ακόλουθους λόγους ενδεικτικά: για την παροχή προς τους χρήστες πρόσβασης στις προσωπικές τους υπηρεσίες, μέσω εισόδου στο λογαριασμό τους (login), για την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών στους χρήστες, για την καταγραφή γενικών στοιχείων επισκεψιμότητας, για την διενέργεια ερευνών, ώστε να βελτιώνεται το περιεχόμενο και οι υπηρεσίες και η διευκόλυνση πρόσβασης του χρήστη σε συγκεκριμένες υπηρεσίες του ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ.GR , για την τεχνικά εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών και σελίδων του, καθώς και για την εμφάνιση πληροφοριών στους χρήστες με βάση τα ενδιαφέροντα και τις δραστηριότητες που τυχόν έχουν δηλώσει κατά την εγγραφή τους.
Ο χρήστης του ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ.GR μπορεί να ρυθμίσει το φυλλομετρητή του (browser) κατά τέτοιο τρόπο ώστε είτε να τον προειδοποιεί για τη χρήση των cookies σε συγκεκριμένες υπηρεσίες της πλατρόφορμας, είτε να μην επιτρέπει την χρήση cookies σε καμία περίπτωση. Σε περίπτωση που ο χρήστης έχει επιλέξει να μην δέχεται cookies για την αναγνώρισή του, για τεχνικούς λόγους δεν θα μπορεί να έχει πρόσβαση στις προσωπικές υπηρεσίες (όπου απαιτείται να γίνεται login).

 Γλώσσα – Εφαρμοστέο δίκαιο

  1. Το σύνολο των όρων που διέπουν τις σχέσεις του Χρήστη με τo  ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ.GR οι οποίοι περιλαμβάνονται στο παρόν καθώς και οι όροι των ασφαλιστηρίων συμβολαίων των συνεργαζομένων με τo ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ.GR ασφαλιστικών επιχειρήσεων συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα.
  2. Οι σχέσεις μεταξύ  ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ.GR και Χρηστών καθώς και μεταξύ αυτών και των ασφαλιστικών επιχειρήσεων τα προϊόντα των οποίων προμηθεύονται μέσω της υπηρεσίας  ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙΟΥ.GR διέπονται και ερμηνεύονται δυνάμει του Ελληνικού δικαίου.